THEOI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The sacrifice I'm willing to make

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laura
Admin
Laura


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 15-06-12

The sacrifice I'm willing to make Empty
BerichtOnderwerp: The sacrifice I'm willing to make   The sacrifice I'm willing to make Emptydi jun 30, 2015 8:20 am

His eyes dead with care, marked without fear. The sibling of three, the one without glee.
Hades
Langzaam maar uiterst zorgvuldig strijken mijn bleke vingers de bladeren opzij. Harde en donkergroene bladeren, vol kersvers leven door de lentezon. Het lijkt alsof alles volmaakt is, vooral zij. Maar ik niet. Ik nooit. Hades dit, Hades dat, er wordt altijd wel gezeik naar mijn hoofd gesmeten. Er is ook nooit iets goeds in de ogen van de andere Goden. Ik doe altijd de domste dingen, zoals nu ook weer. Ik weet dondersgoed wat voor een heisa ik hiermee ga veroorzaken. Demeter zal me levend villen als ze erachter komt. Maar wat maakt het ook allemaal uit? Wat is een beetje gekibbel tegenover een leven alleen in een donker oord? Een offer dat ik bereid ben om te maken.

Ik kom tevoorschijn uit mijn schuilplaats: vanuit de struiken baan ik mij een weg naar de rand van het veld waarin het jonge meisje zich vertoeft. Vrolijk, onschuldig, onwetend. Ze is alles wat ik niet ben. Ze is mijn uiterste en dat maakt haar zo perfect. Hoe haal ik het ook maar in mijn hoofd om haar leven te verpesten? Waar haal ik het lef zelfs vandaan? Ik zou moeten walgen van mijzelf, maar op een of andere manier gaan mijn emoties aan me voorbij. Ik voel alleen een soort bizarre fascinatie. En met een blik die niets verraadt overbrug ik de afstand tussen haar en mij.
words: xx // tag: xx // notes: xx.
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theoi.actieforum.com
 
The sacrifice I'm willing to make
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
THEOI  :: Roleplay :: Hades & Persephone-
Ga naar: